Volvo On Call

10 november 2016

Volvo On Call is een dienst op abonnementsbasis met een app, zodat u constant in contact kunt staan met uw Volvo. Bovendien helpt de dienst om levens te redden en biedt het u zekerheid, omdat het systeem wegenhulp mogelijk maakt en noodhulp, diefstalmelding en opsporing van gestolen auto’s omvat. Het systeem vergroot bovendien de connectiviteit in de hele auto dankzij de wifi-hotspot.

Het Volvo On Call-abonnement omvat handige functies op drie verschillende terreinen:
-Comfortfuncties
-Veiligheidsdiensten
-Beveiligingsdiensten Volvo On Call verlenging

Volvo On Call verlenging

ABONNEMENT VERLENGEN
Wanneer u voor de fabrieksoptie Volvo On Call kiest, zijn de eerste drie jaren gratis. Het abonnement is na afloop te verlengen. Een verlenging kunnen we aanbieden voor één of twee jaar.

De prijsstelling is onderstaand aangegeven:
Volvo On Call verlenging 1 jaar: €38,50
Volvo On Call verlenging 2 jaar: €64,50

U wordt er via de mobiele app en door berichten op het dashboard van de auto op gewezen dat het abonnement dreigt te verlopen (45 dagen voor de vervaldatum). Het Volvo On Call-abonnement kan verlengd door een e-mail te sturen naar Stephan, stephan@svanderveen.nl.

Volvo On Call verlengen

WAT U MOETEN WETEN OVER HET VOLVO ON CALL-ABONNEMENT
-De vervaldatum van het abonnement staat vermeld in de mobiele Volvo On Call-app onder Instellingen. Als u de app niet gebruikt, kunnen wij de vervaldatum meedelen of u kan op de knop ON CALL in de auto drukken en het aan de helpdesk vragen.
-Ook nadat het abonnement is verlopen zijn de automatische ongevalsmelding en de knop “SOS” nog te gebruiken. Deze functie is 10 jaar actief.
-Als u het abonnement niet verlengd voordat het verloopt, dan moeten wij het Volvo On Call-systeem heractiveren. Het verdient dus de voorkeur dat u het abonnement voor de vervaldatum verlengt.
-Een abonnement is gekoppeld aan de auto, zodat de resterende abonnementsperiode bij doorverkoop overgaat op de nieuwe eigenaar.

OPMERKING! De kosten voor wegenhulp zijn niet opgenomen in het Volvo On Callabonnement, maar wanneer u met een geldig Volvo Assistance-overeenkomst heeft krijgt u deze service gratis aangeboden. Ongeacht of de Volvo Assistance-overeenkomst wel of niet van kracht is, zal Volvo On Call-klanten bij pech altijd helpen en relevante hulp naar de locatie sturen. Mocht de overeenkomst niet langer geldig zijn, dan moet de u de kosten voor dergelijke wegenhulp zelf betalen.